Saturday 25 May 2013

作文:私の生活の大切な一部分

私はクリスチャンです。八才の時にバプテスマを受けて、末日聖徒イエスキリスト教会の会員になりました。その時から、ずっと毎週この教会に行っていま。二十二才時に十八ヶ月間にアメリカのユタのソルトレイクシテーで宣教師として伝道しました。教会と福音は本当に私の生活の大切な部分です。

*どうぞ、日本語の文法や単語の間違いを直してください。もう教えてもらったことは赤色で直しました。

Composition: An important part of my life.

I am a Christian.  When I was 8 years old I was baptised and became a member of the Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.  Since that time I have been continually attending church every week.  When I was 22 years old, I served as a missionary in Salt Lake City Utah, USA for 18 months.  The church and the gospel really are an important part of my life.

*Please correct any Japanese grammar or vocabulary mistakes.

No comments:

Post a Comment